Michel_1911 Posted July 14, 2018 Share Posted July 14, 2018 Hi allemaal, Hopelijk kunnen jullie ons helpen. We hebben prestashop 1.6.1.17 en zijn er sinds kort achter gekomen, via de klanten, dat de "Contacteer ons" in de footer niet meer werkt. We krijgen dit wel te zien: En dit de melding die we te zien krijgen wanneer we op versturen klikken: Ik ben op verschillende forums aan het zoeken geweest maar heb niets kunnen vinden wat werkt. De meeste verwijzen naar contact-form.tpl of ContactController.php of lang.php in de verschillende folders. Deze zijn allemaal aanwezig en kloppen allemaal. Wie kan ons verder helpen? Groetjes, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Dag Michel, Je kunt bij geavanceerde instellingen->Email een testemail sturen naar jezelf. Op die manier kun je uitsluiten dat het niet aan het versturen zelf ligt. Mocht dat wel gewoon werken, zou je kunnen proberen om debug mode aan te zetten. Misschien krijg je dan een betere error te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel_1911 Posted August 1, 2018 Author Share Posted August 1, 2018 Hi Adeko team, Bedankt voor de response. Een testmail kan ik gewoon versturen en via debug mode krijg ik geen error te zien. mvg, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 Dag Michel, Heb je een linkje naar je webshop? Misschien dat ik wat meer kan zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Heb je de webshop afgelopen keer geupdate ? Zoja: waarschijnlijk ben je vergeten de optie (werk het standaard thema bij) aan te zetten Er is het een en ander veranderd in de mailinstellingen omtrent het contact formulier i.v.m veiligheid Je zou deze bestanden kunnen aanpassen en dan zouden je klanten weer gebruik kunnen maken van het contact formulier. https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/pull/8168/files#diff-eae3981efc859f7a5581c7aef4b68cbd Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel_1911 Posted December 30, 2018 Author Share Posted December 30, 2018 Kan zijn dat we dat vergeten zijn. Ik weet het niet meer. We hebben het nu zo gelaten want we zijn bezig over te stappen naar 1.7.5.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts