SMA17 Posted July 14, 2018 Share Posted July 14, 2018 Hej Någon som vet hur man får multibutiker med egna kategorier. Skapar man multibutiker så går det ju inte göra egna kategorier utan man får dom som man väljer att importera från huvudbutiken. Detta är givetvis bra lösning men jag vill kunna välja/skapa egna kategorier i multibutikerna så dom andra butikerna inte styrs av den första butikens kategorier. Jag vill ha olika upplägg och visning av kategorierna i dom andra butikerna och inte samma visning i alla Tack för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Har du hittat någon lösning? Jag gav upp multibutiker pga kategorierna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMA17 Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Hej Ja vi kanske har hittat en lösning återkommer när ja vet mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Spännande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMA17 Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Ska du inte uppgradera till nya ps 1.7? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMA17 Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Meddelar dig när ja vet mer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts