VickyK Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 HejJeg har forskellige fragtpriser på mine produkter, baseret på vægt. Hvor kan jeg tilføje fragtpriser på hver produkt?? Hvis jeg lægger en vare i kurven p.t. er der ingen fragt angivet. Så det vil jeg gerne have hjælp til at rette, hvis nogen herinde ved hvor/hvordan det rettes i bagkontoret.vh, vicky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Du lægger vægt på hver enkelt vare.Fragt intervaller håndterer du under fanebladet shipping. Her kan du oprette intervaller, afhængig af hvad din carriers pris er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 Hej PerthoJeg er i gang med at prøve mig frem. Jeg har indtastet vægt pr. vare og lavet tre vægt intervaller. Derefter kan jeg ikke komme videre...???`vh, Vicky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Så må du altså fortælle lidt mere om, hvad problemet er.Du opretter din cerrier (f. eks. PostDanmark).Så opretter du vægtgrænser. Derefter opretter du pris pr. vægt grænse.Og så burde det spille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 HejJeg har fået hjælp af en ven og nu fungerer det, som det skal.Men tak for hjælpen alligevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts