presta-dyr Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Siden version 1.2 har der været en fejl i forbindelse med udsendelsen af e-mails, når kunden havde betalt for en ordre. Det var meningen, at der skulle kunne vedhæftes en faktura i PDF, men det sker bare ikke. Fejlen er rettet fra version 1.3.3.0 og fremefter, men vi er jo nok mange, der ikke lige har fået opgraderet (mangel på tid, mod eller hvad ved jeg).Det drejer sig blot om en enkelt tildeling, der mangler i classes/PaymentModule.php. Lige før kommentaren med "Send an e-mail to customer" skal der stå: // Order is reloaded because the status just changed $order = new Order($order->id); så spiller det./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
spunk187 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Hej KjeldDet virker smukt med kreditkort betaling. Men det virker umiddelbart ikke til bakoverførsel - hverken før eller efter du har godkendt betalingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 13, 2011 Author Share Posted April 13, 2011 Måske det virker i 1.4?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
spunk187 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Hmm ja, jeg kører 1.3.7 så har ingen anelser :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
silentarts Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Hej, jeg har den nyeste prestashop installeret. Men jeg kan stadig ikke sende pdf emails. Er der nogen der kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Dette er er meget gammel tråd - du bør starte en ny og fortælle noget mere - f.eks. om det er et generelt problem at sende mails fra shoppen, eller om det kun er pdf-filer der ikke bliver sendt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts