DDTech Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Jeg har har lige indstalleret Ver. 1.3.5.0 og vil gerne have den oversat til danskDen seneste oversættelse jeg kan finde er til ver. 1.3.4.0, kan jeg bruge den?Faktisk har jeg allerede indstalleret den og har 527 manglende oversættelser. Er det fra mit tema eller manglende oversættelser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Jeg har lige prøvet at tjekke med 1.3.4.0-oversættelserne. Jeg kan ikke se, der mangler noget. Men du skal tage oversættelserne her fra denne del af forummet. Der er desværre stadig problemer med at opdatere oversættelserne på den officielle download-side (dvs. jeg har prøvet, men det virker ikke)./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Du skal regne med, at de oversættelser, du henter ikke er 100%.Det vigtige for mig er at oversættelserne i front er OK. Mangler der nogle, så oversætter jeg dem selv.BO er jeg ligeglad med, da jeg til daglig arbejder i en virksomhed, som har en blanding mellem dansk og engelsk. Så det gider jeg ikke bekymre mig om. For min skyld kunne hele BO være engelsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Øh jo, jeg har arbejdet på, at de skal være 100 %. Sig endelig til, hvis der mangler nogen./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted January 3, 2011 Author Share Posted January 3, 2011 Tak for updateJeg har opdateret sprog filen, og er igang med at oversætte mit tema.BO oversætter jeg ikke da jeg har det fint med engelsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Start med at kopiere filen themes/prestashop/lang/da.php til dit theme, så er der nok ikke så mange tekster der skal rettes./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted January 3, 2011 Author Share Posted January 3, 2011 Ahh - det prøver jegTak Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Ahh - det prøver jegTak Det er jo for det meste samme sprog. Du ændre jo ikke i om kurven hedder kurv (cart) Så gør som han tidligere beskrev med at flytte din da. fil over til dit tema så bør det meste være oversat Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted January 3, 2011 Author Share Posted January 3, 2011 Ja, nu er det meste oversatDet gik jo letTak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts