Sven Hurks Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Hallo,Ik ben naar iemand op zoek die betaald voor mij mijn shop zou kunnen upgraden naar de nieuwste versie (uit mijn weten 1.4). Ik heb geen enkele kennis van scripting, vandaar.Ik ontvang graag een reactie!met vriendelijke groet,Sven Hurks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Sven,Je weet dat ik dat kan doen voor je, waarom reageer je niet op mijn mails? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aumatco Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 hallo als jij de ftp gegevens stuurt zal ik jouw versie upgraden voor 25 euro via paypal naar de nieuwste versieen werkend afleverendus inclusief logos terugzetten en links onderaan de pagina op jouw naam zettencontact via [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trove Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Hiermee zou het moeten lukken. Makkelijker kan bijna niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 1.4 is BETA, ik zou dus nog maar even wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 @tropischbruin heb jij een idee / verwachting voor de stabiele versie van 1.4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 @tropischbruin heb jij een idee / verwachting voor de stabiele versie van 1.4? Geen idee wat het tijdbestek is voor een stabiele 1.4x, wel lijkt het er op dat deze versie "eindelijk" meer bied dan welke versie tot nu toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 @TropischBruin het blijft gissen inderdaad. Nu al een 4e beta geeft wel aan dat ze ook echt een stabiele versie willen. Of er een beta 5 nog komt vraag ik me af.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 @TropischBruin het blijft gissen inderdaad. Nu al een 4e beta geeft wel aan dat ze ook echt een stabiele versie willen. Of er een beta 5 nog komt vraag ik me af.. Ik krijg nooit helder wat men precies wil.Wel gaat het bugfixen erg snel.Een kennis/collega van mij heeft een shop gebaseerd op PrestaShop en zijn huidge gemigreerd naar de laatste beta en is wild enthousiast.Ik begreep dat het migreren an-sich vrij soepel en zonder problemen gaat, alleen als je een custom template hebt zul je aan de bak moeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 @TropischBruin het blijft gissen inderdaad. Nu al een 4e beta geeft wel aan dat ze ook echt een stabiele versie willen. Of er een beta 5 nog komt vraag ik me af.. Ik krijg nooit helder wat men precies wil.Wel gaat het bugfixen erg snel.Een kennis/collega van mij heeft een shop gebaseerd op PrestaShop en zijn huidge gemigreerd naar de laatste beta en is wild enthousiast.Ik begreep dat het migreren an-sich vrij soepel en zonder problemen gaat, alleen als je een custom template hebt zul je aan de bak moeten. Ik ook niet. Ja dat klopt, ik heb ook 1 klant welke zelf heeft geupdate en die is ook erg enthousiast. Ik mag straks voor een aantal shops ook gaan updaten , veel werk ben ik bang. Ik maak namelijk alleen maar custom shops.Weet jij wat over de update functie tijdens de /install/ methode van de beta versie?Heb je dit al uitgetest toevallig, of weet je er meer van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Weet jij wat over de update functie tijdens de /install/ methode van de beta versie?Heb je dit al uitgetest toevallig, of weet je er meer van? Wat precies bedoel je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts