mmalling Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Hvilken version af prestashop er den mest anvendte herind.Jeg selv anvender 1.3.3.0 og er der nogen ide at opgrade til 1.3.3.4 eller skal man venter til 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 Bruger 1.3.3.Men hvorfor vil du opgradere?Er der noget i din butik, som ikke virker.Hvis du læser lidt i Forum herinde, så frarådes det at opgradere til 1.3.4., hvis man har en velfungerende shop.Version 1.4. skal du i hvert fald ikke opgradere til lige nu.Og husk: "If it works, don't fix it" Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted December 30, 2010 Author Share Posted December 30, 2010 Jeg fik skrevet forkert version, jeg kører med en frisk ny installeret version 1.3.4.0Og umiddelbart virker det som den er ok, jeg har ihvertfald ikke problemmer med den, og har heller ikke hørt om nogen andre der skulle have haft det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Jeg opgradere altid til nyeste stabile version. Det tager 5min +lidt tid til at rette filerne til.Jo flere versioner du skal opgradere igennem, jo større risiko er der for at der opstår problemer.F.eks. kan 1.2.5 til 1.4 (når den er klar) blive et problem pga. de mange rettelser der er lavet.Og 1.4 byder på MANGE nye uundværlige rettelser og tilføjelser (efter min mening). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 1.2.5 med sikkerhedsopdateringen. Jeg opgradere først hvis der er noget der ikke virker som det skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts