bestofthe60s Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Er der nogle som kender en måde at få lagt en afgift på en ordre feks. hvis beløbet er under 100dkk så pålægges et gebyr på feks. 100dkk.Jeg ved at dette findes i OpenCart men jeg har ikke kunnet finde det i PrestaShop.Med venlig hilsenJohn E. Pedersenwww.foto4alle.dk/butik/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Hvis du bruger pris iflg. samlet pris (og ikke vægt), kan du sætte en levering op til f.eks. 0-100 kr. som koster 100 kr. i forsendelse. Først vælger du i BO, Forsendelse og herefter Prisintervaller. Når du har angivet en pris 0-100 kr. klikker du igen på fanebladet forsendelse, hvor du kan angive prisen på ordrene op til de 100 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestofthe60s Posted December 28, 2010 Author Share Posted December 28, 2010 Tak for dit svar Prestafan1234,Den metode bruger jeg allerede, men jeg ville gerne have det specificeret ud som i dette eksempel:Sub-Total: 16,80DKKPost Danmark: 68,00DKKMoms 25%: 21,20DKKUnder 100DKK Gebyr: 100,00DKKTotal: 206,00DKKPå den anden måde står prisen jo som en fragtpris og ikke som en specifik linie.HilsenJohn E. Pedersenhttp://www.foto4alle.dk/butik/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Beklager, men det kan Prestashop ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestofthe60s Posted December 28, 2010 Author Share Posted December 28, 2010 Det er der så ikke noget at gøre ved, jeg nøjes med at lave en fragt på gebyret.I får mange tak for jeres svar.Venlig hilsenJohn E. Pedersenhttp://www.foto4alle.dk/butik/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts