DDTech Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Jeg skal til og igang med min webshop og skal lige have styr på backup inden jeg kommer alt for godt i gang.Hvorledes tager jeg backup at hele min webshop?Og hvordan genskaber jeg den igen, hvis/når uheldet er ude?Er det så simplet som at tage alle filerne ned via ftp? Eller er der en smartere måde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Jeg bruger ftp til backup., og så databasen via phpmyadmin Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Backup af databasen fra back office fungerer også fint. Særligt i version 1.3 (og 1.4), hvor man kan undlade at gemme statistikken.Hos Meebox er der et punkt på cPanel der hedder "Backup Wizard". I løbet nul-komma-fem fik jeg en gzippet tarfil stanget ud, jeg kunne gemme lokalt. Det var godt nok effektivt./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
nofi.dk Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Hej, hvordan uploader man så sin back up. Det virker nemlig ikke hos mig, hvis jeg bruger import i bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Jeg har lidt problemer med min meebox backup af databasen i cpanelet, den gemmer ikke databasen faktisk. :/ Så tjek lige op på om det fungere helt efter hensigten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts