Avontuuraandemuur Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Ik ben mijn webshop opnieuw aan het inrichten en dacht dat het op de snelle manier kon door de producten te kopieren en te plakken. Dan alleen een paar gegevens wijzigen en hup klaar. Maar helaas loop ik nu tegen het volgende aan: Er staat een modelnaam op mijn pagina's ---> https://avontuuraandemuur.nl/home/433-father-of-urbex.html Of zie onderstaande bijlage (het gaat om het blauw geselecteerde deel) Deze modelnaam kan ik niet aanpassen in mijn producten. Of kan niet, ik heb geen idee hoe Onderstaand ook een printscreen hoe het in mijn producten staat (Daar lijkt namelijk wel alles goed te staan, alleen kan ik nergens die modelnaam terugvinden) Heeft iemand een idee hoe ik deze modelnaam wel weg kan krijgen, of waar ik moet zoeken om dit aan te passen? Dat zou me echt een hele hoop werk schelen. Groetjes Kirsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted June 20, 2018 Share Posted June 20, 2018 Het lijkt erop dat dit uw Referentiecode is. Ergens in uw thema heeft u standaard voor elk product het woord "Model" voor de referentiecode gezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avontuuraandemuur Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 Ha... top.. Heb het inderdaad gevonden Dank je wel!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Wolf Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 (edited) Hallo, Vraagje in PS1.7.1.5 Hoe kan ik de Referentiecode sorteren in een Order (zie bijlage) Van lage naar hoge. Edited March 12, 2019 by Hans Wolf (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts