giweo Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 HejUanset hvad jeg gør, og hvor jeg forsøger at uploade billeder, får jeg denne fejl1 fejl 1. billedformat ikke genkendt, tilladte formater er: .gif, .jpg, .pngOg jov - formatet er rigtigt på det jeg forsøger at uploade, og filen er ikke større end tilladt.Hvad pokker kan være galt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skallerup Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Har du opgraderet til v.1.3.4 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Hvad er suffix? Det ser ud til, at dit suffix er .jpeg i stedet for .jpg./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 HejDer er en lang tråd om det her Og der er også et hotfix nævnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadsNA Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 HejDer er en lang tråd om det her Og der er også et hotfix nævnt. Nogen der har fået det til at virke? - til trods for ovenstående tråd, er det endnu ikke lykkedes for mig at få det til at virke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Hvilket domæne og hvilket host?Har du prøvet en gif fil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Fandt forresten denne: http://www.prestashop.com/bug_tracker/view/6716/Der er også løsning på problemet. De viser sig at det er en bug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts