presta-dyr Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Jeg havde ikke lige set det, men version 1.4.0.5 har denne option under Preferences:"Order process type:"Hvor man kan vælge mellem "Standard (5 steps)" og "One page checkout"./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Jeg ved ikke, hvorfor de kalder det One page checkout, når man skal klikke på "Næste" 5 gange, før man er igennem betalingsprocessen. Prøv at se skærmdumps i denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/76048/#325975 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 25, 2010 Share Posted December 25, 2010 Ja, det emne har været oppe tidlige, som Prestafan 1234 nævner.Onepagechekout med EEN SIDE er et betalingsmodul, og det bliver det sikkert ved med at være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 25, 2010 Author Share Posted December 25, 2010 De 5 klik er godt nok lidt tungt, men så er der også lige "Enable guest checkout". Og så vidt jeg kan se, er det ret nemt at rette i order-opc.tpl, så man kan få en "kort" check-out. Dvs. man kan nemt lave et alternativt check-out-modul, hvor man ikke skal rette i nogen af de eksisterende filer./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 25, 2010 Share Posted December 25, 2010 Ja, hvis man kan kode... Og så er det vel heller ikke rimeligt, at de annoncerer det som "One Page Checkout", for det er det jo ikke "Out of the box". Men så er jeg jo bare endnu gladere for, at jeg har investeret i det modul, som rent faktisk lader kunden opgive deres oplysninger og betale på en side. Efter at have kørt med det i nogle måneder, kan jeg med sikkerhed sige, at det HAR betydning for konverteringen i ens shop - og som en lille note, så har internationale kreditkort det også (Moneybookers) i hvert fald i min shop - kører pt. kun OPC og kreditkort i min ene shop - og dét kan jeg se, at jeg skal gøre noget ved i min anden shop:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts