Gea Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Kan iemand mij helpen? Ik ben al dagen aan het zoeken waar de fout zit maar kom er niet uit Mijn top-menu laat de subcategorieën niet zien, wat doe ik fout? http://gemfootwear.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.H. Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 We kunnen uw website niet zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gea Posted June 13, 2018 Author Share Posted June 13, 2018 Mijn excuses, dat klopt, was offline door mijn toedoen. Werkt nu weer maar zit nog steeds met hetzelfde probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gea Posted June 13, 2018 Author Share Posted June 13, 2018 Nog even voor de duidelijkheid, de bovenste afbeelding doet er niet toe, is iets fout gegaan met het uploaden daarvan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted June 13, 2018 Share Posted June 13, 2018 Krijgt u ook geen foutmelding te zien van de debug modus? En als u alle overtreffingen uitschakelt ook niet? Al geprobeerd de module "Main menu" te resetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gea Posted June 14, 2018 Author Share Posted June 14, 2018 Bedankt voor de reactie! Foutmelding bedoelt u met wat ik omcirkelt heb in het eerst plaatje? Heb ik 1 keer eerder gedaan met een fout en toen werkte de site niet meer, tenminste niet eerder dan dat de fout was opgelost. Dus als ik dat nu doe en er is een fout die ik niet zelf kan oplossen werkt de site niet meer ben ik bang. Wat bedoelt u met overtreffingen? "Main menu" heb ik gereset, dat heeft niet geholpen. Ik heb nu alleen onder de categorie "Slippers" een subcategorie, maar helaas het werkt niet, er komt geen dropdown. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Inderdaad waar u de cirkel om gezet heeft, die mag op "Ja" gezet worden. Daarna zullen alle fouten weergegeven worden, als u die foutmelden dan aan ons doorgeeft kun u daarna ook weer deze op optie op "Nee" zetten, dan werkt de site weer zoals voorheen. Overigens kan ik u ook aanraden om de Template-compilatie op "Recompile templates if the files have been updated" te zetten. (in uw afbeelding rechtsboven is deze optie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gea Posted June 14, 2018 Author Share Posted June 14, 2018 Template-compilatie heb ik op "Recompile templates if the files have been updated" gezet Ik heb debug-modus aangezet en dit is wat ik te zien krijg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Misschien makkelijker als u even in een privé bericht mij een backoffice login stuurt. Dan kan ik even kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gea Posted June 19, 2018 Author Share Posted June 19, 2018 Ik heb prestashop 1.7.2.1. opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu goed. Wel goed geholpen door PrestaShop Enthusiast, bedankt daarvoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts