baggen Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Hej, På mina produktsidor är kvantitet att lägga till varukorgen 0 som standard, så om man inte klickar upp antalet till 1 innan man lägger till i varukorgen blir det problem. Kan jag ändra på något ställe så att standardantal att addera till varukorg alltid är förifyllt med 1? exempel på problemsida. https://korsetter.se/nylonstrumpor/nylonstrumpor-i-nat-med-rosett MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Hej baggen! Gå till ditt Back Office och till Katalog och sedan till Lagersaldo. Här skriver du ETT (1) i fliken Minsta antal. Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
baggen Posted June 18, 2018 Author Share Posted June 18, 2018 Kan inte se någon sådan meny under katalog, den närmsta jag har är "stock" där jag kan korrigera aktuellt lager och även se historik på korrigeringar/avgång. Ska lägga till att produkter jag skapar manuellt inte verkar ha detta problem, medans produkter jag importerat verkar ha detta problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts