El zorro Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Is er iemand die weet hoe ik de cache kan leegmaken van faceted search filter? Ik heb de voorgestelde cron task uitgevoerd uit de module Cron Task Manager, maar zonder resultaat. Ik zit met het verveeld met de zoekfunctie in de attributen lijst. Als ik vb zoek op L (large) krijg ik ook artikelen te zien die geen large meer bevatten. Waarschijnlijk zal de cache geleegd moeten worden, maar ik weet niet hoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 in de module zelf kan je de zoekfuncties weer opnieuw opbouwen. Je kan ook de template weer opnieuw opbouwen. Wellicht de cache, ook je browsercache even legen en het zou moeten werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 kijk ook even of je in de template alles goed hebt staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
El zorro Posted June 4, 2018 Author Share Posted June 4, 2018 Hoi, Bedankt voor de reactie. Ik denk dat er iets niet helemaal juist is met de module bij mij. Zoals u kan zien op de foto staat de knop "URL-index bouwen" bij mij niet op. Heeft u misschien een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik heb vandaag al eens de module hersteld, zonder resultaat. Alles heeft gewerkt tot er producten met attributen verkocht waren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 dit is 1.6, bij 1.7 is die er inderdaad niet meer. Klopt dus wel als je 1.7 gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
El zorro Posted June 4, 2018 Author Share Posted June 4, 2018 inderdaad, sorry was vergeten te vermelden. Ik gebruik versie 1.7.2.3 Ik heb via onze isp een cronjob laten instellen zonder resultaat. U kunt een cronjob instellen die de prijs index herbouwd door gebruik te maken van de volgende URL: https://www.happyhippo.be/modules/ps_facetedsearch/ps_facetedsearch-price-indexer.php?token=301c070b1c U kunt een cronjob instellen die de attribuut index herbouwd door gebruik te maken van de volgende URL: https://www.happyhippo.be/modules/ps_facetedsearch/ps_facetedsearch-attribute-indexer.php?token=301c070b1c Als u misschien eens wilt kijken via de link https://www.happyhippo.be/108-kleed Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Ahaa, het product heeft wel large, maar is niet meer zichtbaar omdat deze momenteel is verkocht. Ik weet niet of je dat weg kan filteren. Ikzelf gebruik die functie niet. Wellicht dat iemand anders hier het antwoord op heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
El zorro Posted June 4, 2018 Author Share Posted June 4, 2018 in elk geval bedankt voor de moeite. Stas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts