marketyellow3 Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Goedemiddag, Ik gebruik nu al een tijdje Prestashop 1.6 en ook Prestashop 1.7 en toch is er een bug die op beide versies terug komt namelijk: Frontcontroller::init - Cart cannot be loaded or an order has already been placed using this cart (staat in de log). Het soms voor dat wanneer een klant bestelt, een betaling niet is gelukt of de klant krijgt een error. Prestashop schrijft dan wel alvast de voorraad weg en kan ook dan niet meer bestellen. Wanneer ik de voorraad terug zet en ik refresh de pagina kan de klant dit product dan ook niet meer in de winkelwagen stoppen. Mijn vraag is of dit is te oplossen dat de voorraad pas word afgeschreven wanneer er is betaalt en wat te doen is tegen error zoals: Frontcontroller::init - Cart cannot be loaded or an order. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted July 26, 2018 Share Posted July 26, 2018 Hallo, Wat is uw PHP memory_limit? Welke betalingsmodules (en versies) gebruikt u? Gebruikt u eigen SMTP mailing gegevens of de php functie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marketyellow3 Posted August 14, 2018 Author Share Posted August 14, 2018 Goedemiddag, Mijn PHP memory limit staat op 256 MB en ik gebruik DigiWallet Bank Payments v1.0.1 voor de mail gebruik ik SMTP gegevens. Waar kan dit probleem aanliggen? alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Misschien een idee dit op bugtracker van Prestashop na te zoeken. Ik meen mij te herinneren dat hier vaker over geklaagd is. Je kan, als het antwoord daar niet bevredigend is ook een nieuwe melding maken. Ontwikkelaars van Prestashop behandelen je vraag dan vervolgens. http://forge.prestashop.com/secure/Dashboard.jspa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts