Jump to content

Send til en ven modul - mangler en email skabelon ?

mookmik

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg får denne fejl når jeg afprøver sendtilenven funktionen.

Fejl - Den følgende e-mail-skabelon mangler: /var/www/web64/web/modules/sendtoafriend/mails/dk/send_to_a_friend.txt

Nogen der ved hvor man kan skaffe den skabelon eller måske kan anbefale et andet modul.

Har Version 1.3.3.0

Det lyder som om du har sat din ISO standard til dk, hvilket jeg også har gjort. Og det er der ikke noget galt i, udover at det er forkert at kalde standarden det.

Det skyldes, som der står, at du mangler og lægge en email fil i den mappe der hedder som der står. Du kan evt kopiere de engelske skabaloner der ligger i den samme mappe under en, og så oversætte dem :)

Jeg har oversat teksten til dansk, har dog dette lille problem - når man som modtager får mailen, så i overskriften er der et mix af dans og engelsk (En ven send you a link to Smilende elefant) nogen der ved hvor man kan ændre send you a link ? syntes jeg har været det hele igennem, men der mangler så vidt jeg kan se ikke noget at blive oversat.

Jeg har oversat .txt og .html

Du kan oversætte subject for dine e-mails i filen mails/da/lang.php. Kig evt. i den franske for at se, hvordan det gøres.

/Kjeld

Takker for svaret Kjeld.

Når jeg kigger i mappen mails/dk/lang.php ser jeg dette

---
<?php

global $_LANGMAIL;
$_LANGMAIL = array();

?>
---

og dette står ved alle de sprog jeg har - fransk, engelsk, spansk - jeg studser over du skriver /da/lang.php ? er det en mulig fejl min mappe hedder /dk/lang.php ?

Alt fungere ellers fint bare lige på når det der med - en ven send you a link to Smilende elefant. -

Men hvis du mener jeg skal ind og ændre i dette her
---
<?php

global $_LANGMAIL;
$_LANGMAIL = array();

?>
---

så er jeg på udebane så det basker - er jeg helt galt på den ? jeg kigger i mappen mails/dk/lang.php og som sagt står der det samme i de 4 sprog jeg har når jeg kigger i disse mapper.

Jeg har version 1.3.3.0