Sund-og-smuk.dk Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Hej,Jeg er meget ny i prestashop, og jeg kan ikke lige gennemskue hvordan man laver fragt pris, afhænig af ordre størrelse (Pris)Mine fragt priser vil jeg gerne have indstillet således:For ordre fra 0-500,- kr. pålægges 48,- kr. i fragtFor ordre fra 501-1000,- kr. pålægges 28,- kr. i fragtFor ordre over 1000 kr. er fragten gratisNogen der kan beskrive hvordan jeg indstiller det?På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Det gør du i i backoffice under: Shipping -> Price rangesGratis forsendelse klare du på: Shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Du skal enden vælge fragt pris efter vægt eller fragt pris efter pris. Man kan desværre ikke begge dele. Eller jo den fri fragt grænse spiller ind på begge ting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Tak for svar til jer begge.Så faldt ti øren, det lykkedes!Mange tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts