mookmik Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Hejsa.Jeg har aktiveret bank modulet og indsat de info der nu skal sættes ind i modulet, men bank som betalings mulighed vises ikke under betaling, nogen der kan guide mig lidt her ? Modulet er aktiveret og info er sat ind i modulet - hvordan får jeg kunden til at kunne vælge denne mulighed under "betaling" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Hvilken verision bruger du? Det virker fint i version 1.3.1.Prøv evt. at afinstallere og installere igen. Hvis du bruger version 1.4 er denne kun i alpha indtil videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mookmik Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Hvilken verision bruger du? Det virker fint i version 1.3.1.Prøv evt. at afinstallere og installere igen. Hvis du bruger version 1.4 er denne kun i alpha indtil videre. Jeg har version 1.3.3.0 - jeg vil prøve at reinstallere igen og se om det hjælper problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mookmik Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Det lykkedes med at afinstallere og installere modulet igen Tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBN Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Hej Jeg har samme problem med v1.3.5 jeg har også prøvet at afinstallere og re-installere moduletmen uden held, mit PayPal modul virker fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts