elund Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Jeg sidder og slås med en lidt mystisk fejl, der starter med at jeg tilføjer et par opstrengningsmaskiner i indkøbskurven:TECHNICAL ERROR: unable to add product (jf. vedhæftede billede).Det er herefter ikke muligt at slette varer i kurven => ERROR: unable to delete product.Går jeg til kassen får jeg måske et hint der kan bruges til noget. Fatal error: "no default carrier"Jeg havde ingen default carrier for pakker over 20 kg og tilføjer så dette uden at det afhjælper problemet.Så jeg har ikke fundet et fast mønster i fejlen endnu,bortset fra at maskinerne vejer over 20 kg og at man skal putte mere end 1 maskine kurven(det hjælper ikke at slette kurven inden man putter en anden maskine i).Jeg kan nulstille fejlen ved at slette mine cookies i browserenJeg har mistet ordrer på fejlen, så det er nok den mest frustrerende fejl jeg har haft i PrestaShop :-(Ethvert hint er derfor meget velkommen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 Jeg tror du skal prøve bug trackeren med den der. Dit billede er i øvrigt ikke kommet med Du kan måske lige lave et hurtigt check af om du fik sat den nye fragtmand rigtigt op, men det burde jo ikke give fejl anyways. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 Efter yderligere efterforskning ser det ud til at “no default carrier” er mit reelle problem.“unable to add product” er bare en følgefejl.Det ville være rart, hvis det var muligt at vælge to forskellige "default carriers":En til 0 – 20 kg og en for pakker over 20 kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbjarnson Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Did you ever figure this out? We are getting the same error for some of our customers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Efter yderligere efterforskning ser det ud til at “no default carrier” er mit reelle problem.“unable to add product” er bare en følgefejl.Det ville være rart, hvis det var muligt at vælge to forskellige "default carriers":En til 0 – 20 kg og en for pakker over 20 kg. Har du stadig det problem? Jeg har lige prøvet på din side, og når jeg kommer over 20 kg. så får jeg valgmuligheden fragtmand frem - uden fejl. Men det er måske ikke det, du vil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Har du stadig det problem? Jeg har lige prøvet på din side, og når jeg kommer over 20 kg. så får jeg valgmuligheden fragtmand frem - uden fejl. Men det er måske ikke det, du vil? Nej ikke helt. Jeg ville gerne undgå at vise Post Danmark som valgmulighed for pakker over 20 kg, men det er ikke muligt fordi Post Danmark er min "default carrier".Post Danmark er nemlig for dyr med pakker over 20 kg medens fragtmanden er for dyr ved mindre pakker (og måske også mere usikker). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts