Jump to content

TECHNICAL ERROR: unable to add product

elund

Recommended Posts

Jeg sidder og slås med en lidt mystisk fejl, der starter med at jeg tilføjer et par opstrengningsmaskiner i indkøbskurven:

TECHNICAL ERROR: unable to add product (jf. vedhæftede billede).

Det er herefter ikke muligt at slette varer i kurven => ERROR: unable to delete product.

Går jeg til kassen får jeg måske et hint der kan bruges til noget. Fatal error: "no default carrier"

Jeg havde ingen default carrier for pakker over 20 kg og tilføjer så dette uden at det afhjælper problemet.

Så jeg har ikke fundet et fast mønster i fejlen endnu,
bortset fra at maskinerne vejer over 20 kg og at man skal putte mere end 1 maskine kurven
(det hjælper ikke at slette kurven inden man putter en anden maskine i).

Jeg kan nulstille fejlen ved at slette mine cookies i browseren

Jeg har mistet ordrer på fejlen, så det er nok den mest frustrerende fejl jeg har haft i PrestaShop :-(
Ethvert hint er derfor meget velkommen ;-)

34941_XCErlS5YCVMLFHZLBFnB_t

Efter yderligere efterforskning ser det ud til at “no default carrier” er mit reelle problem.
“unable to add product” er bare en følgefejl.

Det ville være rart, hvis det var muligt at vælge to forskellige "default carriers":
En til 0 – 20 kg og en for pakker over 20 kg.

• 3 months later...
Efter yderligere efterforskning ser det ud til at “no default carrier” er mit reelle problem.
“unable to add product” er bare en følgefejl.

Det ville være rart, hvis det var muligt at vælge to forskellige "default carriers":
En til 0 – 20 kg og en for pakker over 20 kg.

Har du stadig det problem? Jeg har lige prøvet på din side, og når jeg kommer over 20 kg. så får jeg valgmuligheden fragtmand frem - uden fejl. Men det er måske ikke det, du vil?

Har du stadig det problem? Jeg har lige prøvet på din side, og når jeg kommer over 20 kg. så får jeg valgmuligheden fragtmand frem - uden fejl. Men det er måske ikke det, du vil?

Nej ikke helt. Jeg ville gerne undgå at vise Post Danmark som valgmulighed for pakker over 20 kg, men det er ikke muligt fordi Post Danmark er min "default carrier".
Post Danmark er nemlig for dyr med pakker over 20 kg medens fragtmanden er for dyr ved mindre pakker (og måske også mere usikker).