Sund-og-smuk.dk Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Hej,Kan nogen beskrive hvordan man exportere produkter over i en anden prestashop installation?På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Du kan eksportere databasen fra back office (tools). Du importerer så databasen i den nye installation og retter config/settings.inc.php. Men det var måske ikke hele shoppen du ville eksportere?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Hej KjeldTak for svar,det er kun produkterne, kategorierne og billederne.Da jeg skal nedgradere til prestashop 1.3 istedet for 1.4 beta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Så ville jeg eksportere og importere dem via PHP admin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Det er også det jeg vil.Problemet er at jeg ikke kan få det til at virke, måske fordi det er fra en 1.4 install til en 1.3.3Jeg har kopieret img mappen.produkt, images, tabellerne via phpadmin. men uden held?Jeg har ligeledes prøvet med et export modul men det virkede heller ikke, da det sikkert er lavet til version 1.3.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Det kan evt. skyldes at der er forskel i tabellerne mellem 1.3.3 og 1.4. Så kan den metode ikke lade sig gøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Ja det er netop problemet,jeg håbede dog på at en prestashop expert havde en anden løsning?Shoppen har kørt på version 1.3.2 hvorefter jeg "kom til" at opgradere til 1.4 beta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts