Henrik Larsen Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Hej Jeg har søgt lidt omkring ved PrestaShop version 1.3.3.0 men jeg syndes ikke jeg kan finde noget Dansk oversættelse til denne udmærkede shop. Hvis der mangler tid til at få oversat BO vil jeg gerne melde mig på banen da jeg har oversat en del ting til bl.a. Joomla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Her er de danske oversættelser til version 1.3.3.0./Kjeld da_1330_2010-12-06.gzip Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Hej Henrik.Du må meget gerne komme med kommentarer/rettelser til mine oversættelser. F.eks. opdagede jeg for nylig, at jeg var kommet til at oversætte "records" med "poster". Det kunne sådan set have være rigtigt nok, men i konteksten skulle der have stået "rekorder"./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Hej KjeldSkulle den ovenstående oversættelse også kunne oversætte bagkontor?/Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Ja. Mangler der noget?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Alle faneblade i mit bagkontor er stadig på eng. selvom jeg vælger dansk! Skal jeg ind under Tools/Translations, vælge bagkontors-oversættelser og bede den transate, før det virker?/Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Fanebladene bliver ikke oversat automatisk. Det er en egenskab ved PrestaShop. Du kan installere det modul, jeg har offentliggjort her: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/62656 til at oversætte faneblade, landenavne m.m./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Super! Tak skal du have:) Lige et sidste spørgsmål... Skal jeg installere det via. FTP, bagkontor eller phpmyadmin?/Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Hvis serveren giver mulighed for det, kan du installere via bagkontor. Ellers må du pakke det ud lokalt og lægge det i modules-kataloget med FTP./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Jeg prøver! Endnu engang tak for det/Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Husk backup./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Så er det gjort via. bagkontor, men uden effekt... Fanebladende er stadig på engelsk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Jeg har ligeledes prøvet via. FTP og placeret mappen i modules-kataloget uden held... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Hej KjeldHar du en idé om hvad der går galt med installationen af "faneblade sprogmodulet"?Skal jeg gøre andet end at vælge dansk efter installation?Ps: Jeg køre med version 1.3.3.0... /Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Har du været inde i konfigurationen for modulet?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Det var det! Nu virker det:) Thanks og god jul./Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts