Wicked Workshop Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Hejsa.Jeg leder efter en person som kan hjælpe mig et par skridt videre med min prestashop forretning. Jeg har styr på det basale men vil bare være sikker på at jeg har lavet f.eks betalinger, valuta mm. helt korrekt inden den går i luften. Det er til en lille hobbyforretning jeg har på Nørrebro. Og derfor vil jeg gerne kunne mødes i Kbh eller omegn og lige gå siden igennem over en kop kaffe. Jeg betaler gerne for denne hjælp.For mere info send mig endelig en mail på [email protected] eller ring (nr. står på hjemmesiden)Hjemmeside med blog er her: www.wickedworkshop.dk og shop-delen er her: www.wickedworkshop.dk/shopMange hilsner fra Thomas! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Hej Thomas.Det er ikke sikkert der er nogen der tør når du nu har kranier på dit site Velkommen til iøvrigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Og iøvrigt er den shop en standard shop, så der er sikkert ikke meget at ændre.Lav din test selv. Er du tilreds, er dine kunder også tilfreds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Hvis manden vil betale for det, hvorfor skulle han så ikke have lov til det? Det kan jo være at han gerne vil have at detaljerne skal være helt i orden, det er jo ikke sikkert han føler han har styr på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 HejJeg havde tilbudt at hjælpe Thomas, men da han kører med version 1.4 som kun er i alpha, er der alt for mange ting i BO, der ikke virker ordentligt. Bl.a. er modulsiden fejlbehæftet. Så jeg har anbefalet ham at installere seneste officielle version af PrestaShop, hvorefter jeg gerne hjælper igen:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts