Prestawise Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Hej med jerHvordan kan det lade sig gøre at når kunden vælger en kategori og ser på lade os sige 10 forskellige produkter som står på en linje á 5 stk.Kan det på nogen måde lade sig gøre at ændre så de står oven på hinanden (se billede)MvhNapz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Er det ikke et modul der løser dit problem du har vedhæftet?? Hvis jo, så kan du jo købe modulet, hvis nej, så forklar problemet bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Aner ikke om det er et modul, der kan løse mit problem.. Jeg vil bare gerne have at mine produkter står ovenpå hinanden ligesom på billedet Kender du evt. navnet på modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Iflg. dit eget skærmdump hedder det "Bundle discount module". En søgning på Google viser f.eks. dette: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/62334/job_offers_and_paid_services/module_increase_sales_by_bundle_discounts/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts