VickyK Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Jeg overvejer at købe en "webshop-skabelon", såfremt nogen herinde kan fortælle mig hvordan man installerer den, når man i forvejen har den gratis standard version af en webshop?Er det nemt eller kræver det et vist kendskab til kodning m.m.??`vh, vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Det er nemt.Den skal blot ligge i din themes mappe.Derefter kan du vælge den som standard theme.Men pas på.Den skal understøtte den version af PS, som du har, så du skal være varsom med at vælge et "gammelt" theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted December 1, 2010 Author Share Posted December 1, 2010 HejOk, tak for svaret. Ja, der står vist under hver skabelon, hvilken version den understøtter. Jeg skal nok holde øje, hvis jeg beslutter mig for denne mulighed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Du skal også være opmærksom på, at den skabelon du køber ikke nødvendigvis understøtter alle de moduler du har som standard i PS (også selv om der står, at den virker til din PS version). Når du finder et theme, så søg efter dets navn i forumet (det engelske), så kan du se, om det driller med nogle af modulerne - for det skriver folk ofte om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts