VickyK Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 HejEr der nogen der ved hvad felter med f.eks. producenter, sidst sete, kategorier m.m. (en slags felt titler), der ses på forsiden af webshoppen, hedder i CSS'en.Jeg har været så smart at fjerne farven i disse felter via css og kan ikke huske hvor jeg var inde at ændre det? :-)Jeg er ingen ørn til at lave ting om i CSS, men jeg vil samtidig gerne have nogle farver jeg kan lide og ikke bare det grå og hvide look, der følger med standard-shoppen. Derfor prøver jeg mig lidt frem, men som sagt, hvis nogen herinde, ved lige præcis hvad jeg skal kigge efter i css, så vil det spare mig for en masse spildt tid.Håber nogen kan hjælpe og ved hvad jeg mener med spørgsmålet...vh, Vicky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokkekniven Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Som antydet tidligere vil jeg også anbefale dig at hente Firefox og tilføjelsen Webdeveloper, hvor du direkte på selve siden kan markere et element og se på hvilken linie i dit css du skal rette til i.Husk dog at Internet Explorer og Firefox sjældent er enige om hvordan stylesheetet og siden skal se ud, derfor en god ide at teste i begge browsere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Man kan jo også vælge det frække svar.Læg din backup tilbage.Regel nr. 1, 2 og 3: Backup, Backup, Backup.Det kan ikke siges for tit!EDIT: Jeg kan fornemme, at du ikke har fulgt Prestafan1234's vejledning i denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/80772/dansk/ndre_farver Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted December 1, 2010 Author Share Posted December 1, 2010 Det har jeg såmænd gjort! (overskrevet css'en med det originale css!)Jeg må få kigget på det "web developer" værktøj og se om det kan bruges.Tak for hjælpen begge to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts