GlasInLood-Delden Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 (edited) Ik heb twee problemen (die misschien met elkaar te maken hebben)? Ik ben slechts een amateur, dus ik hoop dat iemand me kan vertellen wat ik moet doen. Gisteren (en het jaar ervoor) werkte mijn webhop prima, maar sinds vandaag kan niemand meer iets bestellen op www.glasinlood-delden.nl/webshop2 Klik op webshop, kies een categorie (bijvoorbeeld Glas>Blank) en stop deze in de winkelwagen.Kies > doorgaan naar betalen en nogmaals > doorgaan naar betalen.Ik krijg dan de melding die in de bijlage staat. Wat kan de oorzaak zijn en vooral: hoe verhelp ik dit? Ik krijg dezelfde foutmelding als ik een nieuw adres bij een klant wil aanmaken: ook dat kan ineens niet meer. Hoop echt dat iemand kan helpen!! Peter-Jan Rauch Edited May 11, 2018 by GlasInLood-Delden (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 even foutopsporing aanzetten,, kijk in mijn footer voor de link Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted May 11, 2018 Author Share Posted May 11, 2018 (edited) Hoi, Bedankt voor je reactie!! Ik was even wanhopig, maar krijg weer hoop: duim dat je me verder kunt helpen. Ik heb gedaan wat je postte en krijg de volgende melding: Zie bijlage. In address.php staat op regel 525 t/m 528: public function getFieldsRequiredDB() { return parent::getCachedFieldsRequiredDatabase(); } En nu?? Edited May 11, 2018 by GlasInLood-Delden regels over address.php toegevoegd (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 13, 2018 Share Posted May 13, 2018 Het werkt idd nog steeds niet bij je. Als er toch nog niets besteld kan worden zou ik de backup van donderdag na de laatste bestelling terugplaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted May 13, 2018 Author Share Posted May 13, 2018 (edited) Kan het ook liggen aan het feit dat ik 1 klant in mijn klantenbestand heb verwijderd? De fout moet daarna zijn ontstaan. Edited May 13, 2018 by GlasInLood-Delden (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 13, 2018 Share Posted May 13, 2018 1 minute ago, GlasInLood-Delden said: Kan het ook liggen aan het feit dat ik 1 klant in mijn klantenbestand heb verwijderd? De fout moet daarna zijn ontstaan. Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Kun je geen enkel product bestellen? Heb er zelf maar 1 getest. Dan moet je echt een backup terugplaatsen van zowel server als database. Dan zou het weer moeten werken. Als het goed is heeft je host verschillende backups. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts