VickyK Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Jeg aner ikke meget om selve installationen af en "Prestashop" - men jeg har besluttet mig at prøve det af, til den webshop jeg gerne vil have.Jeg har downloadet og udpakket Prestashop 1.3 eller hvad den nu hed?? Dernæst lagt den i "root"en på mit website.Er det helt forkert??? Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at komme i gang herfra.Og så er der lige den med "da.gzip" - hvor skal den lægges? - Også bare i "root"???Håber nogen kan hjælpe mig godt i gang.Hvordan kommer jeg frem til at kunne se denne installationsguide til Prestashop???installationsguidevh, Vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Du kan finde en masse information her.http://www.prestashop.com/wiki/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 Umiddelbart kan jeg ikke få noget ud af den Wiki - jeg har brug for at få den installationsguide i gang, som jeg har linket til herover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 Nå, jeg har selv fundet den...nød lære nøgen kvinde at spinde...eller finde installationsguides :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GentleFashion.dk Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Hehe. Glæd dig til du bare nogenlunde kan Presta Det er et super system iflg. mig.Held og lykke med din shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts