GlasInLood-Delden Posted May 10, 2018 Share Posted May 10, 2018 Prestashop 7.3.2 Ineens, vanuit het niets, is mijn index-pagina op http://www.glasinlood-delden.nl/webshop2 nog maar half zichtbaar. Als ik in de module "aangepaste tekstblokken" kijk, is alles prima zichtbaar, maar als ik opsla zie ik de foutmeldingen zoals die in de bijlage is te zien. Kan iemand mij aub helpen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Maakt u gebruik van multistore? Wat zegt Debug modus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted May 15, 2018 Author Share Posted May 15, 2018 (edited) Hallo, Het probleem is opgelost toen ik de nieuwste versie van Prestashop installeerde. Ik weet niet hoe ik mijn bericht als "opgelost" moet kenmerken. Wel heb ik een nieuw probleem: Ik heb een testaccount aangemaakt en daarmee een bestelling gedaan. Die bestelling heb ik afgewerkt met "afgeleverd-delivered". Vervolgens heb ik het testaccount verwijderd (er staat nu dus een bestelling zonder klant in mijn backoffice). ERRORS: - ik kan geen nieuwe adressen meer aanmaken in de BO - niemand kan meer betalen: als je de winkelwagen opent en doorgaat naar betalen zie je een error 500 (in de debugmodus zie je de melding hieronder). Adres website: https://www.glasinlood-delden.nl/webshop2 Bestel gerust iets en kij wat er gebeurt. Edited May 15, 2018 by GlasInLood-Delden (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Heeft u al de cache compleet verwijderd van uw shop? (is toch netter om een nieuw topic hiervoor aan te maken) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted May 15, 2018 Author Share Posted May 15, 2018 (edited) Ik had de hele cache al geleegd. Ook had ik van deze nieuwe foutmelding al een nieuwe topic gemaakt. Edited May 15, 2018 by GlasInLood-Delden (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts