Rob Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Ik heb een testbestelling gedaan. Op de factuur staat een blok met daarin o.a. : Bank name Account holder name IBAN BIC Kan dit blok weggelaten worden op de faktuur. Volgens mij heeft dit blok geen zin. 000003.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 kan inderdaad weggelaten worden , Maar houd er rekening mee dat het verplicht is om gegevens te vermelden zoals kvk , btw nummer etc ,,, daar wordt dit blok ook voor gebruikt ,, Wijzigen: zelf doe ik het altijd via de hosting weet niet welke versie je hebt , maar de email templates zitten in de map mails deze kan je geheel bewerken eventueel met een wysiwyg of als je wat meer ervaring in html hebt gewoon via notepad++ gratis te downloaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted May 7, 2018 Author Share Posted May 7, 2018 28 minuten geleden, maconl zei: weet niet welke versie je hebt , maar de email templates zitten in de map mails deze kan je geheel bewerken eventueel met een wysiwyg Bijgaand een screenshot van het mapje "mails" Ik zie hier geen bestand die iets te maken kan hebben met de faktuur volgens mij. Het ging om dat "blok" op de faktuur. Staat dit dan ergens anders? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 (edited) volgens mij zit dat in de directory /pdf Daar staan de templates van de invoice Neem aan dat je de bankgegevens van de footer bedoeld ? Edited May 18, 2018 by racemaniac (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts