sumsar Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Hej,jeg har netop overtaget en wepshop, http://www.seastars.dk/. Jeg har ledt lidt her på forummet men er bange for at mit problem er så elementært at det ikke bliver taget op :-( Lige nu kører der en karrusel på min forside, men jeg vil utrolig gerne skifte denne ud med en tekst boks hvor jeg kan skrive beskeder og velkomsthilsen til mine kunder.Er der en der kan svare mig på hvad jeg skal gøre?På forhånd mange taksumsar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Hej og velkommen tilDu skal ind i dit Back Office og vælge Moduler. Her skal du deaktivere dit karusel modul, det ser ud til, at det hedder noget med Jcarousel.For at skrive tekst, skal du finde modulet Home Page Editor (hjemmeteksteditor på dansk, mener jeg). Dette skal være aktiveret, og du kan så klikke konfigurer og skrive din tekst i den editor, du kommer ind på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumsar Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Hej, mange tak for svaret.Jeg har deaktiveret karusel modulet og kan også godt finde Home Page editor modulet, men hvordan får jeg det vist på siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Der skal bare aktiveres / installeres, så skulle det gerne selv komme frem på forsiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Det burde virke så længe du: 1. deaktivere karusel modul2. aktivere home page modul -> tilføjer tekst i editoren her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Det burde virke så længe du: 1. deaktivere karusel modul2. aktivere home page modul -> tilføjer tekst i editoren her Var det ikke det samme jeg skrev i første svar?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts