henge Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Hejsaer den nogen der kan hjælpen med opsætning af vare som styklisteeller f.eks at en vare er afhængig af en anden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Kan du komme med et eksempel - gerne en hjemmeside, der har det du ønsker. Jeg forstår f.eks. ikke dit spørgsmål og er sikker på, at mange andre har det på samme måde. Ellers må du vist lige uddybe dit spørgsmål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henge Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 Tak for dit svar !Det er faktisk simpelt, du har en computer med et varenummer.Når kunden bestiller denne, trækkes der f.eks ram, cpu, harddiskDisse består også af vare fra shoppen, disse vare kan bestilles seperat, menselve computeren kan ikke bestilles uden disse vare.Så en stykliste er en vare, der består af 1 eller flere andre vare.Denne vare der er lavet som en stykliste, kan ikke bestilles seperat.håber det er uddybet nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Sådan arbejder prestashop desværre ikke, ihvertfald ikke hvad jeg har fundet ud af endnu.Det ville ellers være smart, så du ikke behøver dele varene op i flere "grupper". Link to comment Share on other sites More sharing options...
henge Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 Tak for svar !!er der så nogen muligheder hvor jeg kan gøre det anderledes ??sådan at vare xx ikke kan puttes i kurven undtagen man også har valgt vare yy ??tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Du kan lave attributes, men så kan man ikke købe den ene vare alene uden at du har oprettet et nyt produkt til den vare, og det giver nogen lager styringsproblemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts