Carltonn Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 HejÄr det någon som har lyckats att få upp speeden hos one.com något eller är det bara att byta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
knivbutik Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Går i samma tankar, min shop som ligger hos One är oerhört långsam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Har hört många som klagar på one.com, kör själv med Binero och är nöjd förrutom att det var en del avbrott på sistone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Jag har gett upp och kommer att flytta över till annat, men en rolig sak hände när jag tjatade. Efter ett par mail fram och tillbaka med supporten blev jag erbjuden att flyttas över till en snabbare server!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts