jeg-er-mini Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Hej alle!Jeg vil gerne noget lavet på min shop og noget til min kommende shop!Skal være som www.BilligeGolfBolde.dk har eller et trin mere med betaling! Jeg vil bruge Paypal og kunden skal blive på siden, hele tiden!Nogle forslag, evt. nogle der kan lave det?Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Hej alle!Jeg vil gerne noget lavet på min shop og noget til min kommende shop!Skal være som www.BilligeGolfBolde.dk har eller et trin mere med betaling! Jeg vil bruge Paypal og kunden skal blive på siden, hele tiden!Nogle forslag, evt. nogle der kan lave det?Mvh Lasse Du er nok nødt til at uddybe nærmere, hvad du gerne vil have, da hverken "Skal være som www.BilligeGolfBolde.dk har eller et trin mere med betaling!" eller"Jeg vil bruge Paypal og kunden skal blive på siden, hele tiden!" giver meget meningBeskriv opgaven - så kan det være, du får svar:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JB228 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Tror han mener ligesom på billiggolf, at når man går til betaling sker det hele, på den ene side og kunden bliver ikke sendt videre eller skal oprette sig i systemet først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg-er-mini Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 Er det jeg mener Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Jeg ved ikke lige, hvad den side bruger, men du kan kigge på One Page Checkout modulet som er samme princip: http://www.canin.sk/prestashop/presta-modules/17-one-page-checkout.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg-er-mini Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 Ser godt ud! Men kan man så på næste side have Paypal, uden login på Paypal bare betaling(ligesom pbs). Skal ligge på min side! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Alle betalingsmuligheder fremgår af side et, så når man har valgt betaling åbner der enten en integreret løsning eller en pop-up. Jeg bruger ikke PayPal, så jeg er usikker på, om du kan integrere den i shoppen og om du kan undgå login. Måske har andre skrevet om dette i andre indlæg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 Hej,Jeg har lidt samme udfordring, fandt du en løsning?På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Hvad har du, der er samme udfordring for det skriver du ikke noget om?? Paypal eller at betalingen foregår på en side? Du kan nok med fordel oprette en ny tråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Mit spørgsmål var om trådstarter havde fundet en løsning på om det er muligt at blive på sin egen side, under betalings processen, og om han bruger paypal, moneybookers eller lign. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts