Prestafan1234 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Jeg har langt om længe fået Moneybookers til at virke med OPC:-)Jeg kunne dog godt tænke mig, at betalingsvinduet åbnede i et nyt vindue, ligesom den gør i min ePay. Hvis brugeren afbryder, når de står på Moneybooker's side, lukker de jo også min shop. Nogen forslag til, hvor jeg skal ændre for at sætte destinationen til nyt vindue? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Står der et sted target=_self (egen ramme)Ret det til target=_blank (nyt vindue). Ellers indsæt det, da target=_self som regel er standard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 Hej Jeg kender nu såmænd godt HTML-koden for nyt vindue. Det var mere, hvilken fil jeg skal rette i (og hvor). Jeg kan se, at der i mange filer er en form action der kalder Moneybookers, men tør ikke begynde at rode i dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg-er-mini Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Også mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Men der er åbenbart ikke nogen der har svaret:-( Har også skrevet til Moneybookers i søndags og heller ikke fået svar:-(Der er også lige spørgsmålet om de trækker pengene fra kundens konto med det samme (det var der en der skrev om i en anden tråd) Hvis de gør det, er produktet ubrugeligt her i Danmark, da man ikke må trække penge før varen er afsendt - og jeg kan sjældent nå at sende varene samme dag som bestillingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts