Firescanner Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Hoi..Ik krijg sinds kort e-mails dat producten niet meer op voorraad zijn (0) terwijl er nog meer zijn (6) dan geconfigureerd in PS..(mail wanneer minder dan 3).Ik maak geen gebruik van combinaties..Iemand?Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve0927 Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Voor mij hetzelfde probleem sinds kort. Ik maak gebruik van versie 1.3.2Bij een geplaatste bestelling krijg ik een mail met daarin de nieuwe bestelling, en een mail met daarin de melding dat het product niet in voorraad is:De minimum voorraad van 3 is bereikt.Huidige voorraad: 1Dit terwijl in mijn BO de voorraad op 97 stuks staat, en ook in de FO staat deze op 97 stuks.Heef iemand een idee wat het probleem kan zijn???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barracuda Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Hmm, zal ik me dan maar aansluiten hier. Nu heb ik wel een upgrade gedaan, misschien dat het daar aan ligt?Ondertussen ben ik met een schone install bezig voor een andere website, eens kijken of het daar ook voorkomt.....toch vreemd, al met al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts