Heidi Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Ik ben nog een absolute leek hier. Dus misschien een stomme vraag, maar de knop themaconfiguratie is bij mij niet zichtbaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted May 1, 2018 Author Share Posted May 1, 2018 16 hours ago, Curious said: Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan 16 hours ago, Curious said: Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan Dit is een printscreen van een gebruikshandleiding gevonden op het internet. Bij mij is deze knop niet zichtbaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Dit is dan de printscreen van Prestashop 1.6, bij Prestashop 1.7 ziet dit er anders uit. Kijk even na of je wel de goede gebruiksaanwijzing gebruikt voor de door jou gebruikte prestashop versie. Op het forum werkt het het beste om zo uitgebreid mogelijk een probleem of vraag te beschrijven waarbij het belangrijk is om aan te geven welke versie je gebruikt. Als je wel Prestashop 1.6 gebruikt dan is het misschien goed om je browsercache eens te legen. Bij gebruik van een printscreen is het het beste om van je eigen scherm een screenshot mee te zenden voorzien van de vraag. Vaak kan daar meer uit afgeleid worden, vooral als je net begint. Vooralsnog vermoed ik dat je Prestashop 1.7 gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted May 1, 2018 Author Share Posted May 1, 2018 10 hours ago, Curious said: Dit is dan de printscreen van Prestashop 1.6, bij Prestashop 1.7 ziet dit er anders uit. Kijk even na of je wel de goede gebruiksaanwijzing gebruikt voor de door jou gebruikte prestashop versie. Op het forum werkt het het beste om zo uitgebreid mogelijk een probleem of vraag te beschrijven waarbij het belangrijk is om aan te geven welke versie je gebruikt. Als je wel Prestashop 1.6 gebruikt dan is het misschien goed om je browsercache eens te legen. Bij gebruik van een printscreen is het het beste om van je eigen scherm een screenshot mee te zenden voorzien van de vraag. Vaak kan daar meer uit afgeleid worden, vooral als je net begint. Vooralsnog vermoed ik dat je Prestashop 1.7 gebruikt. Beste dank voor de info. Zie hierbij mijn prinsscreen waarop ook de versie van Prestashop staat. Browsercache is al meermaals leeg gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Je gebruikt een ander thema. Daardoor ziet het er anders uit, en moet je je thema ook anders configureren. Overigens zullen er bij geavanceerde instellingen genoeg instellingen te vinden zijn. Ik raad je aan de gebruiksaanwijzing van je thema te gebruiken, en anders de thema ontwikkelaar te mailen. Ieder thema heeft zn eigen manier van werken, dat vindt je niet terug in de standaard PS handleiding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frevab Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Bij het thema wat ik gebruik zitten de meeste instellingen in diverse modules, zoals de instellingen voor de sliders, banners, voet, menu's etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts