Heidi Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Ik ben nog een absolute leek hier. Dus misschien een stomme vraag, maar de knop themaconfiguratie is bij mij niet zichtbaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi Posted May 1, 2018 Author Share Posted May 1, 2018 16 hours ago, Curious said: Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan 16 hours ago, Curious said: Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan Dit is een printscreen van een gebruikshandleiding gevonden op het internet. Bij mij is deze knop niet zichtbaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Dit is dan de printscreen van Prestashop 1.6, bij Prestashop 1.7 ziet dit er anders uit. Kijk even na of je wel de goede gebruiksaanwijzing gebruikt voor de door jou gebruikte prestashop versie. Op het forum werkt het het beste om zo uitgebreid mogelijk een probleem of vraag te beschrijven waarbij het belangrijk is om aan te geven welke versie je gebruikt. Als je wel Prestashop 1.6 gebruikt dan is het misschien goed om je browsercache eens te legen. Bij gebruik van een printscreen is het het beste om van je eigen scherm een screenshot mee te zenden voorzien van de vraag. Vaak kan daar meer uit afgeleid worden, vooral als je net begint. Vooralsnog vermoed ik dat je Prestashop 1.7 gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...