rokboell Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Hej.Jeg er MEGET ny i Prestashop. Skal høre jer om, hvordan,- og ikke mindst hvor billeder kan uploades. Har vel omkring 500, hvilket er ret mange at uploade enkeltvis?På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 De skal uploades under hver enkelt vare.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokboell Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Tusind tak for det hurtige svar :-) Jamen så ved jeg hvad jeg skal få tiden til at gå med.... :down: Endnu engang tusind tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
theme_designer Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Bare uploade dem til billede mappe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Bare uploade dem til billede mappe. Det bliver de da ikke sat ind på de enkelte varer af... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts