Prestafan1234 Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Jeg har aktiveret Moneybookers på mit testdomæne (subdomæne til min live shop). Jeg har prøvet at krydse af i forskellige betalingslogoer - og også den samlede logoblok for Moneybookers. Modulet har jeg forsøgt at placere både i venstre og i højre side. Men det bliver ikke vist, og jeg kan ikke vælge nogle af betalingsmulighederne under checkout. Hvad kan jeg have gjort forkert? Jeg bruger OPC fra Zelarg (men det har vel ingen betydning?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Har du læst InstallationGuide.pdf? Og har du husket nedenstående?Moneybookers payment module v.1.1 supportIn order to use moneybookers payment module 1.1. with OPC mod, please replace moneybookers template - copy file /modules/onepagecheckout/extras/modules/moneybookers/moneybookers.tpl to /modules/moneybookers/ folder.Please note, you also need to swith display mode in MB configuration (at the bottom of configurationpage), only "1 block for each logo" is supported by OPC mod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 HejNej, den har jeg ikke set. Jeg har blot installeret Kjelds modul (http://www.prestashop.com/forums/viewthread/77416/dansk/moneybookers_modul_der_virker) hvor der ikke er nogen vejledning med. Jeg kan heller ikke lige finde den på deres side. Der er en PDF inde i modulet i BO, den har jeg fulgt, men den handler kun om aktivering. Har du mulighed for at uploade installationsguiden her - så ville jeg blive glad:-)EDIT: Denne har jeg heller ikke: /modules/onepagecheckout/extras/modules/moneybookers/moneybookers.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Installationsguiden og tpl-fil følger med OPC v1.1 modulet og IKKE med moneybookers-modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 Ok, jeg har version 1.2 og der er den ikke med - har lige tjekket igen. Jeg skriver lige til ham, jeg købte modulet af så. Tak for hjælpen:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Husk at jeg ikke har Zelarg's version. Måske der er en lille forskel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 17, 2010 Author Share Posted November 17, 2010 HejHar fået tilsendt template af Zelarg til Moneybookers, vender tilbage når jeg har prøvet det af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Logo bliver vist efter installation af .tpl fil. Men køb kan ikke gennemføres. Dette opretter jeg evt. en ny tråd på og sætter derfor denne som løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts