cassim Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Hej.Jeg oplever altid på min side at prisen står uden moms når man som gæster kommer ind på siden. Logger man ind som bruger kan man se prisen inkl moms. Hvordan kan man fixe det, sådan at der altid vises priser inkl moms ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARhifi.dk Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 BackOffice -> Payment -> TaxesOptions: Vælg Enable TaxesMvh,ARhifi.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 er sat til. (før din post)Den giver stadig væk disse problemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARhifi.dk Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 er sat til. (før din post)Den giver stadig væk disse problemer. Så gå ind i Catalog TAB og vælg en produkt kategori, hvorefter du vælger varen.Under TAX skal du huske at vælge VAT 25% inside EU.MEN FØRST:Før du kan gøre det, så skal VAT 25% inside EU også være sat op under Payment -> Taxes.Add new og kald den VAT 25% inside EUDet virker fint hos mig, men har dog problemer med kunder fra Norge også pålægges dansk moms.ARhifi.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Dette er også gjort tidligere. Dette er kun noget der sker når man ikke er loggede ind. Når man er loggede ind virker det fint.Dette sker så dog også kun nogle enkelte gange ikke altid, når man ikke er loggede ind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARhifi.dk Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Dette er også gjort tidligere. Dette er kun noget der sker når man ikke er loggede ind. Når man er loggede ind virker det fint.Dette sker så dog også kun nogle enkelte gange ikke altid, når man ikke er loggede ind. Ok, det lyder suspekt, og skal undersøges nærmere.Her er et par screenshots af min opsætning.Mvh,ARhifi.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 18, 2010 Author Share Posted November 18, 2010 Hej igen..Samme opsætning som mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Har du opgraderet fra en tidligere version? Jeg oplevede, at mine shipping indstillinger ikke virkede da jeg opgraderede fra version 1.2.5 til 1.3.1. Her hjalp det at slette alle opsætninger og sætte op igen. Så hvis du har prøvet alt andet kunne du jo overveje dette - uanset om du har opgraderet eller ej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 Har du opgraderet fra en tidligere version? Jeg oplevede, at mine shipping indstillinger ikke virkede da jeg opgraderede fra version 1.2.5 til 1.3.1. Her hjalp det at slette alle opsætninger og sætte op igen. Så hvis du har prøvet alt andet kunne du jo overveje dette - uanset om du har opgraderet eller ej. Nej det er en helt ny. ren udgave. Og det hjalp ikke at nulstille instillinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Hej Martin... Fandt du en løsning på dit problem...Jeg har nemlig selv fået samme udfordring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Jeg kender ikke så meget til 1.4, men måske der findes nogen bruger grupper hvor i skal redigere hvad gæster skal se at tax'es? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Det hele er sat til at det skal være incl. moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts