Patrick v D Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Hallo allemaal,Dit is mijn eerste post hier, en tevens mijn eerste ervaring met Prestashop. Ik ben voor een kennis een prestashop aan het opzetten voor zijn nieuwe webwinkel. Nu heb ik alle info gekregen voor de ABN AMRO Ideal Only Internetkassa, maar ik heb enorm veel moeite dit te begrijpen en in te stellen. De handleidingen van ABN zelf gaan niet veel verder dan het invullen van je accountgegevens, terwijl volgens mij het moeilijke deel daarna pas komt.Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ben er al twee dagen mee bezig en loop nu echt stuk.Groeten,PatrickEdit: budget beschikbaar voor concrete hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Patrick, je weet dat voor iDEAL betalingen tegenwoordig alternatieven zijn. Waarbij de webwinkel eigenaar niet een contract of kosten moet gaan betalen aan zijn eigen bank voor iDEAL ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick v D Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 Bedankt voor je reactie!Ik weet dat inderdaad, maar de deal met ABN was al gesloten. Helaas... want met iets als Mollie was het een stuk makkelijker geweest..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts