nobynator Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 HejHar försökt hitta en gratis slideshow men utan att lyckas, någon som vet var jag kan få tag i en? MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Finns många gratis här på forumet, Yet anothter Slideshow är en enkel och snabb variant Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Sökte på slideshow men fick inte upp något relevant, tar o testar denna, thx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Ingen fara, det finn ett par till men vill man ha en enkel så är den rätt bra. Sen får du ändra platsen för tror det lägger sig lite dumt. Jag använder den på startsidan, har bara en bild just nu dock men den är snabbare. Testade en modul med Cu3er innan som var lite mer effekter men den var mycket mer krävande, Gjorde sidan långsam som bara den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Vad finns det för fler snygga slideshows?Jag testade denna men fick inte till det, var lite buggig.http://dgcraft.free.fr/blog/index.php/free-prestashop-modules/akila-home-slideshow/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Denna testade jag innan Blockslide3D Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 Denna testade jag innan Blockslide3D Denna var sjuk avancerad...1000 olika inställningar! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts