johannesw Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Tjena!Ja som frågan lyder så har jag det problemet, flyttade precis shoppen till ett webhotell från att ha utvecklat den lokalt hemma så först nu jag kan testa mailfunktionen, och detta va första frågetecknet, har dessutom backorder-möjligheten avstängd så att om produkten inte finns så går den heller inte köpa. Men är det någon som vet varför den alltid skickar ut mail om att produkten är slut i lager vore det trevligt att veta mvhjohannes Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Har samma problem, har inte kollat närmre på det än men ska kika lite nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 Kom på att när jag installerade fakturamodulen och la in referensprodukten där för att få med fakturapriset stod ju antalet "fakturor" i lager på 0 å de tolkade presta som att en av de beställda varorna va det backorder på.. så enkelt va det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts