michldav Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Hej Alleer der nogen af jer der har et godt link til en guide i håndtering af ordrer i prestashop?Jeg synes ikke jeg kan finde noget i den officielle wiki.Jeg tænker særligt på ordrehåndtering, e.g. hvis 20 ordrer, hvordan gøres dette lettest. Udskrift af plukke/pakningsliste eller fakturaer osv.?mvhMichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Hvis du klikker på fanen orders, og herefter på enden invoices eller delevery slips så kan du printe lister ud for en specifik dag eller for en given periode (desværre kun hele datoer). Jeg mener kun at delevery slips'ene bliver dannet hvis du sætter ordre status til "forberedelse igang", men det må du lige prøve dig lidt frem med. Hvis den først bliver dannet der så kan du i dit betalingsmodule ændre standard sættelsen af status ved gennemført betaling til at være "forbedrelse igang", men det skal du ind og rodde i modulet for at finde ud af hvor du gør. Det sker sikkert i en fil der validere orden (callback fra din gateway). Link to comment Share on other sites More sharing options...
michldav Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Hej Timpettak for dit svar.ja jeg har kun set den form for order-handling, men jeg savner da at man kan vælge at behandle eks. ordrer med en given status, og så "masse behandle" dem Er der nogle moduler til dette?jeg har kun fundet et "bulk orders" module, som ikke ser særlig godt ud ved første kig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts