Jonny79 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 HejHur kan jag ändra på en modulposition? vill ha min newsletter modul blocknewsletter_mp under min footer.tpl. Finns det något enkel sätt att ordna det? Jag har testat i admin under modulposition men kan inte ändra ner till footern där. jag kan bara ändra ordningen under Left column blocks. /Jonny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Avinstallera modulen. Ändra sen hook i modulens php-fil, från $this->registerHook('leftColumn') till $this->registerHook('footer') i funktionen install().Sen kan du installera modulen igen, då ska den dyka upp på rätt ställe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny79 Posted December 20, 2010 Author Share Posted December 20, 2010 Hej,Det funkade! glömde säga tack för hjälpen!God Jul!Mvh Jonny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Tack detsamma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts