jgk-dk Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Der er ingen leveringsmåde, der kan benyttes ved levering til denne adresse! Hvad er der galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmgimport Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Hvilken adresse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Mere info tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 Jeg har oprettet alle info på en vare.1. vægt2. pris3. landmen systemet siger som beskrevet foroven.Moms virker heller ikke som jeg forventer.Oprettet med kr. 500,00 incl moms men fakturerer kun 400,00 incl moms. Virker først når moms er deaktiveret...Sendte email indeholder ikke æøå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Jeg forstå intet..Kom med lidt flere forklaringer på de enkelte ting. Giv os et link til din side sådan at vi kan se hvad der foregår oppe i hovedet på dig. Vi kan kun hjælpe ud fra hvad vi kan læse os til. Og efter min mening kan jeg ikke hjælpe med så lidt info Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 Er løst nu har glemt at aktivere danmark under zonerne.Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Så husk at rette emnet til Løst. Og lad være med at blande flere spørgsmål ind i hver tråd (det gør du ret tit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts