jgk-dk Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Hej,Hvordan flytter man et modul/boks fra venstre side til højre?Jeg har en std. Paypal konto som skulle anvendes til betaling, men i modulet står der nogle ting som ikke fremgår af min PayPal side, hvad er der galt....JK Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 ang og flytte bokse.. brug dettehttp://ditdomæne.info//dinadminmappe/index.php?tab=AdminModulesPositionsDen finder du også inde under fanebladet moduler.Og igen kom med mere info..Hvad er det du snakker om med dit paypal ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 I anvisningen til Paypal står der:For at bruge dit PayPal betalingsmodul, skal du konfigurere din PayPal-konto (sandkasse-konto samt produktionskonto). Log ind på PayPal og følg disse anvisninger.I Min konto > Profil > Webbetalingspræferencer, sæt:- Automatisk retur : Fra,- Overførsel af betalingsdata til Off.I Min konto > Profil > Forsendelsesberegninger- check Klik her for at tillade, at transaktionsbaserede forsendelsesværdier tilsidesætter profilens forsendelsesindstillinger, der vises ovenforFindes ikke i min paypal konto.Når jeg går ind i moduler og vil flytte dem kan jeg ikke da linien er nedtonet. F.eks. Nyhedsbrev vil jeg flytte over i højre side... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Hvad shop udgave har du ? Hvad paypal udgave har du ? Har du en normal paypal bruger eller en firma bruger ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 Jeg er pt normal bruger af PaypalSeneste udgaver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts