Timpet Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Damit en kedelig oplevelse vi fik os i sidste uge da vores webhotels udbyder i123.dk skrev til os og fortalte at vi havde nået vores trafik grænse, vi havde ellers hæftet os ved den fritrafik de skilter med. Nu har vi været kunde hos dem i lidt over 1år, og man kan ikke sætte en finger på ret meget. Der er god service mm, man skal bare være opmærksom på den knap så frie trafikgrænse.Vi er skiftet til surftown, og kan i den forbindelse sige at vi er meget tilfredse med det.Skulle de have interesse for andre er her et link der giver lidt rabat oven i den rabat de allerede yder:Sådan helt generelt så synes jeg det er skidt med alle de udbyder der lover fritrafik grænser, og når det så kommer til stykket så er der en eller anden tekst med småt.EDIT: KEEP AWAY FROM SURFTOWN.Ja, jeg nåede så at være kunder der en mdn's tide, og samlet nedetid er vel oppe på over 36timer. Fx har det været nede siden fredag aften, og dele af torsdagen også. Tidligere 12 timer i en anden weekende.Supporten svare stort set kun 1 gang om dagen på min henvendelser og sjællent i weekenden, fx har de ikke svaret i denne her weekend hvor serveren har været nede hele weekenden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmgimport Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Hvordan dælen kan det lykkedes at overskride traffikgrænsen, på en ganske almindelig shop? Du har jo ikke noget der streamer eller lignende, så må du da have et enormt antal hits om dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 Vi har 500-600 besøgende om dagen og antallet er stigende. Jeg regner med at fordoble det inden for 1 år Vores billeder kunne nok godt fylde lidt mindre, men omvendt så synes jeg også det er kedeligt at gå på kompromi med kvaliteten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Jeg har tilgengæld en gang haft rigtig store problemer med Surftown...De mente at min IP-adresse havde været en del af et Ddos-attack og udelukkede mig fra at kunne logge på webhotellet i flere mdr.Jeg fik dog adgang via en proxy-server og senere fik jeg tdc til at ændre min IP-adresse så jeg igen kunne logge ind.Jeg fik aldrig ophævet udelukkelsen og aldrig nogen form for dokumentation for at den var korrekt.Så jeg valgte at opsige webhotellet.mvh.Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Korsgaard Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 HejDet er vigtigt, at når man driver en webshop, at den er hosted et sted, der ikke pludselig lukker ens forretning. tilSamtidig er det også vigtigt, at shoppen ikke kører langsom, og man dermed mister kunder. Mange billige webhoteller vælger ofte at oversælge deres servere.Vores servere er optimeret til PrestaShop, og vi lukker ikke pludselig din forretning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GentleFashion.dk Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Jeg kan kun give Michael Jeg får også hosted mine sider hos personer som jeg kender godt. Så er man på den sikre side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har haft kigget i retning af prestahotel, desværre er der ikke ret mange specs på det hotel man får. Derfor har jeg ikke gjort mere ud af det, det ser udtil at prisen inkludere en betalingsløsning, den har vi også allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Så må jeg da også hellere komme med lidt input.Ligger på web10.dk erhvervshotel. 99 kr. pr. måned. Oplever bedre performance en da jeg lå på Gigahost.Og med erhvervshotel er der fri telefonsupport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 @pertho: Jeg spurgte web10 om de kunne klare mine 40GB trafik pr mdn, det kunne de ikke, påtrods af løftet om fritrafik. Jeg er enige i at gigahost ikke performer godt nok pt, jeg har dog spurgt om de kan finde en løsning på det problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Korsgaard Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Vi har valgt ikke at komme med en masse tekniske udtryk på vores løsninger, men i stedet have mulighed for at tilbyde den løsning, som passer bedst til den enkelte e-handler.Man kan sammeligne en webshops webhotel med en fysisk butiks lokaler. Beliggenheden kan være alt afgørende og en butik kan også vokse sig for stor til sine lokaler.Derfor vælger vi i stedet at levere fleksible løsninger, som matcher e-handlerens krav.Vi er ikke længere væk end et opkald eller en e-mail. Så har I problemer med Jeres nuværende hotel, så kontakt os og vi kan helt sikkert finde en løsninger, som matcher Jeres krav og behov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Jeg troede en af hovedreglerne i dette forum var, at man ikke må reklamere?? Men det går jo helt fint i denne tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Vi reklamere jo sådan set alle sammen i signaturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Jeg har ændret mit oprindelige indlæg. Surftown er slet ikke pengene værd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Hej Timpet,Har du overvejet VPS?Se evt et godt tilbud her.:http://www.amino.dk/forums/t/106204.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 Jeg har faktisk lige fået en VPS gratis, jeg er sku bare ikke lidt dygtigt nok til linux til at få det til at spille Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts