Loe- Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Bij het kiezen van de vervoerders worden de prijzen niet weergeven, maar wordt er %prijs% incl. btw ingevuld. Verzendkosten worden er wel bij opgeteld, maar bij de vervoerder ziet men dus niet wat deze kost. Ik heb al met en zonder spatie tussen %price% geprobeerd, maar dit werkt ook niet. Hoe kan ik hier het juiste bedrag laten weergeven? bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 21, 2018 Share Posted April 21, 2018 vertaal het eens terug naar %price% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Verhulst Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Helaas heb ik hier hetzelfde. Zojuist nog eens schone installatie gedaan (PS 1.7.3.0) en gebeurd wederom hetzelfde. Zo te zien een bug in de Nederlanders vertaling geslopen. Van alles alles al zo geprobeerd maar krijg het nog niet gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 http://forge.prestashop.com/browse/BOOM-5405 Heb een post gemaakt op bug tracker. Dit zou toch simpel op te lossen moeten zijn, want als je de shop omzet op engels is het probleem verdwenen. Vandaar mijn vermoeden een verkeerd vertaalde string. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Verhulst Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 Oke bedankt Curious. Fijn dat je dit aanpakt. Opmerking: Zie overigens deze %price% parameters in checkout wel terug in Classic Theme, maar niet in Angar Thema wat ik gebruik. Pakt wijziging wel mee als ik terug naar Classic ga. Kom er dus nu achter dat als sommige vertalingen niet te vinden zijn in een aangekocht thema en je terug moet naar Classic om het aan te passen. Weer wat geleerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 http://forge.prestashop.com/browse/BOOM-5405 Er staat inmiddels een oplossing bij bovenstaande link. Probleem is hiermee opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Verhulst Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 Ik heb dit gewijzigd. Zoals tread starter loesje88. Bij mij nu ook de spatie weg maar wordt nog steeds %prijs% gegeven (zie bijlage Zie dat in de bugtracker deze het heeft over "Deutch" en niet in "Dutch" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 prijs moet ook worden aangepast naar price. Deutsch wordt uiteraard dutch of nederlands mee bedoeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Verhulst Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 Ja inderdaad!!! Opgelost. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts