Rob Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Er is iets vreemds aan de hand. Ik heb de module "Producten in dezelfde categorie" ge-activeerd. Als ik op mijn productpagina sta "ALUMINIUM BOX 550X550 MM" staan daaronder keurig alle andere producten in dezelfde categorie. (zie bovenste gedeelte screenshot) Tot zover is er niets aan de hand. Zodra ik vervolgens klik op 1 van de producten die in dit rijtje staat, gaat hij naar de productpagina van dat product. Dit gaat ook nog goed. Alleen staan er nu ineens 30 producten uit een compleet andere categorie weergegeven. (zie onderste gedeelte screenshot) Dit gaat zo bij elk product. Elke keer als ik een willekeurig product aanklik vanuit dat onderste rijtje, staan er standaard de "30 afzuigkappen onder" Ga anders even naar deze pagina: http://horecanieuw.alanycl261.261.axc.nl/home/212-aluminium-box-met-afzuigmotor-1000-m3h.html en klik op 1 van de onderste "producten in dezelfde categorie" Ik hoop dat iemand raad weet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Zitten deze producten toevallig allemaal nog in de "Home" categorie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted April 18, 2018 Author Share Posted April 18, 2018 Dat zou best kunnen. Bij alle producten staat zowel hun "eigen categorie" als de "home categorie" geselecteerd. Zie bijlage. Moet ik overal het "vinkje" bij "Home" weghalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted April 19, 2018 Author Share Posted April 19, 2018 Het is opgelost. bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 On 19-4-2018 at 9:41 AM, Rob said: Het is opgelost. bedankt Mooi! Kunt u misschien ook dit topic als opgelost markeren? En eventueel ook uw oplossing delen voor andere mensen in de toekomst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts